By / 29th May, 2020 / noutati / Off

Masuri de preventie si siguranta impotriva raspandirii COVID–19

Pentru siguranta dumneavoastra in conformitate cu reglementarile in vigoare si recomandarile emise de catre Organizatia mondiala a Sanatatii, am restrictionat/limitat temporar accesul la unele dintre facilitatile noastre (SPA, LOC DE JOACA INTERIOR) si am implementat un set de masuri de preventie si protective.

Aceste masuri vor fi adaptate permanent, in functie de evolutia medicala si recomandarile autoritatilor.

Reguli pentru oaspetii nostri:

  • Purtați mască de protecție în spațiile publice din hotel.
  • Dezinfectați mâinile la intrarea și ieșirea din hotel folosind dozatoarele cu dezinfectant specific din locatie.
  • Vă rugăm să folosiți covoarele cu soluții dezinfectante existente la intrarea în hotel pentru dezinfectarea încălțămintei.
  • Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de membrii echipei Casa Humor si față de ceilalți clienți ai hotelului. În receptie există marcaje pe pardoseală în acest sens.
  • Pentru siguranța dumneavoastră, a celorlalți oaspeți dar și a echipei noastre, vă informăm că procedura de check-in ar putea include și verificarea temperaturii dvs. cu echipament atestat. Vă rugăm să acceptați această procedură.
  • Procedura de check-in, respectiv completarea și semnarea documentelor se efectuează folosind pixul personal sau pixurile puse la dispoziție de hotel.
  • La check-out cheia de acces în cameră se lasă în containerul special amenajat și marcat în acest sens la recepție.
  • Pentru rezervările în avans recomandăm plata serviciilor online sau prin virament bancar. Pentru achitarea serviciilor la recepție recomandăm plata cu cardul.
  • Vă rugăm să respectați marcajele din zonele publice pentru a facilita păstrarea distanțării sociale.
  • Vă recomandăm să rămâneți în cameră și să anunțați recepția în cazul în care nu vă simțiți bine.
  • În situația unei defecțiuni tehnice apărute în camera dumneavoastră vă rugăm să anunțați recepția și să părăsiți camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis să remedieze deficiența.

Reguli si masuri luate de echipa Casa Humor in diferite zone ale locatiei:

In spatiile publice:

  • Sunt restrictionate pentru o perioadă facilitatile, SPA si locul de joaca interior,  cu scopul de a limita deplasările oaspeților în incinta hotelului.
  • Am realizat marcaje pe pardoseală pentru delimitarea unor trasee conforme cu regulile de distanțare socială.
  • Am amenajat covorașe dezinfectante la intrarea în hotel. Pentru diminuarea contactului cu recepționerul am instalat ecran de plexiglas pe blatul Recepției.
  • Echipa din recepție este dotată cu echipament de protecție care cuprinde mănuși, mască, dezinfectant, pungi pentru deșeuri și termometru cu infraroșu pentru măsurarea temperaturii.
  • Curățarea și dezinfectarea zonelor publice se face de către personalul specializat instruit conform recomandarilor autoritatilor medicale.
  • Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: ușă acces hotel, zona recepției, aparate POS, fișă client, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, suporți materiale promoționale.
  • Am crescut frecvența de intervenție în zonele publice la maxim 2 ore folosind soluții dezinfectante și antibacteriene autorizate.

In camere:

  • Am actualizat procedura de curățenie în camerele de hotel și am fost nevoiți să scoatem din camere elementele cu risc de contaminare și greu de dezinfectat.
  • Am actualizat check-listul de curățenie în conformitate cu recomandările autoritatilor pentru prevenirea COVID 19, astfel timpul de curățenie și dezinfectare a unei camere s-a dublat.
  • Angajații vor purta uniforma completă și echipamenul de protecție (mască, mănuși, vizieră) pe toată durata operațiunilor de curățenie.
  • Am scos toate materiale informative și publicitare din camere (guest directory, notes, pix, pliante, liste prețuri)
  • Am scos produsele din minibar, puteți comanda la recepție ce doriți din meniul din cameră.
  • Micul dejun îl asigurăm în regim room service sau pe terasa, conform variantelor disponibile și prezentate în lista din camera dumneavoastră.
  • Cina o asigurăm în regim room service sau pe terasa.
  • Paharele de sticlă le-am înlocuit cu pahare de unică folosință.
  • Am scos periile de haine din camere.
  • Telecomanda pentru TV este înfoliata și sigilata. Folia se schimba dupa fiecare oaspete.
  • Am schimbat procedura de curățenie și dezinfectare a camerelor de hotel după fiecare oaspete. Camerele eliberate intră în tratament de igienizare și dezinfectare corespunzătoare noilor proceduri interne, reintrând în circuitul de cazare la o distanță de minim 48 de ore de la eliberare.
  • Am limitat serviciul de curățenie a camerei pe timpul sejurului. În camerele ocupate camerista va intra doar pentru eliminarea gunoiului zilnic, doar în lipsa oaspetelui si doar daca acesta va solicita acest lucru prin folosirea placutei pe clanta usii “Rog aranjati camera”
  • Nu se schimbă lenjeria și prosoapele pe perioada sejurului. În situații speciale, dacă oaspetele solicita receptiei schimbarea lenjeriei și prosoapelor în timpul sejurului, camerista efectuează aceste activități când clientul nu este în cameră, fără a atinge obiectele oaspetelui sau alte suprafețe din cameră.
  • Am schimbat procedura de strângere a lenjeriei și prosoapelor astfel încât să se evite scuturarea acestora. Lenjeria și prosoapele din fiecare cameră se depozitează în saci separate.
  • Am scos șalul de pat și pernele decorative, pentru a facilita igienizarea.
  • Spălarea si dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor și halatelor se face prin serviciu externalizat, companie care foloseste detergenți și dezinfectanți profesionali, agreati de catre autoritatile sanitare, acestea fiind returnate catre locatie in pungi sigilate.
  • Toate suprafețele din camere se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale dedicate atestate de Ministerul Sanatatii.
  • Lavetele și cârpele de curățenie se schimbă după fiecare cameră curățată. Acestea se colectează într-un recipient special pentru a fi curățate și dezinfectate la sfârșitul zilei.
  • Cosul de curatenie al cameristei și toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfârșitul programului de lucru și vor fi închise în oficiu.
  • În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, butoanelor telefonului, telecomenzii, corpurilor de iluminat accesibile (veioză, etc), tuturor suprafețelor plane, etc
  • Băile sunt curățate și dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul nostru și check-list-ului de curățenie actualizat.
  • Folosim cosmetice individuale.
  • Toate dotările nefolosite de oaspete pe perioada sejurului (cosmetice individuale, papuci) se vor colecta la check-out.
  • Echipamentele de protectie folosite se vor arunca în tomberoanele special marcate.

In restaurant si bucatarie:

  • Folosim un Sistem de Management al Siguranței Alimentare și respectăm programele care includ bune practici de igienă, curățare și sanitație, zonarea spațiilor de prelucrare, controlul furnizorilor, depozitarea, distribuția și transportul, igiena personalului și evaluarea capacității de lucru, toate condițiile de bază și activitățile necesare pentru a menține un mediu igienic pentru procesarea alimentelor.
  • Angajatii din departamentul bucatarie si restaurant folosesc in permanenta echipament de protectie ( manusi, masca si viziera).
  • In acest moment asigurăm servicii de masa doar pe terasa si în regim room service.
  • Folosim ambalaje de unică folosință pentru servirea mesei la cameră, cu scopul de a reduce cât mai mult contactul uman și a evita contaminarea.
  • Am schimbat procedurile de servire la cameră pentru a respecta reglementările de igienă și securitate.
  • Am limitat numărul de angajați care intră în contact cu preparatele servite oaspeților.
  • Pe terasa am eliminat produsele textile folosite la servire ( fata de masa, napron, servet) si folosim doar produse din hartie, de unica folosinta. Acestea sunt schimbate pentru fiecare client si colectate la final in recipient special.
  • Suprafetele de servire a alimentelor, respectiv masa, va fi igienizata cu produse specific agreate, dupa fiecare client.
  • Am actualizat procedurile de recepție a mărfii, astfel: furnizorii și angajații care se ocupă cu livrărille / recepția mărfurilor poartă echipament de protecție; dezinfectăm ambalajele prin pulverizare cu soluție dezinfectantă înainte de mutarea în spațiul de depozitare.
  • Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate.
  • Produsele nealimentare și produsele alimentare care nu necesită regim termic sunt depozitate într-o zonă tampon pentru 24 de ore; produsele alimentare proaspete sunt dezambalate într-o zonă separată, apoi spălate și depozitate în spațiile specifice.
  • Am actualizat procedurile de lucru și am crescut frecvența spălării și dezinfectării mâinilor în toate procesele de lucru: procesare, prelucrare și comercializarea alimentelor.
  • Asigurăm curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60-90 grade.

Masuri/Reguli pentru angajati:

  • Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenția COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de prevenire esențiale. Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență.
  • Accesul în hotel pentru angajați se face prin zonele destinate acestui scop, îndeplinind procedura de control pentru această perioadă: măsurarea temperaturii și completarea formularului aferent, dezinfectarea mâinilor și încălțămintei de exterior.
  • Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastră, astfel, angajații au primit în uniforma standard mănuși și mască de protecție, vizieră (după caz). • Asigurăm tuturor angajaților dezinfectant pentru mâini.
  • Am actualizat procedurile interne de lucru și am crescut frecvența spălării pe mâini și dezinfectării spațiilor și ustensilelor în timpul proceselor de lucru (atât în bucătărie, servire, curățenie și recepție).
  • Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasările în incintă și minimaliza contactele cu colegii, păstrând distanțarea social, limitand semnificativ contactul fizic între angajați și oaspeți.
  • Curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60 – 90 de grade, în funcție de material.
  • Echipamentele de protecție folosite se aruncă respectând regulile de colectare în recipiente speciale, apoi în tomberoanele speciale.