By / 29th May, 2020 / noutati / Off

Masuri de preventie si siguranta impotriva raspandirii COVID–19

Pentru siguranta dumneavoastra in conformitate cu reglementarile in vigoare si recomandarile emise de catre Organizatia mondiala a Sanatatii, am restrictionat/limitat temporar accesul la unele dintre facilitatile noastre (SPA, LOC DE JOACA INTERIOR) si am implementat un set de masuri de preventie si protective.

Aceste masuri vor fi adaptate permanent, in functie de evolutia medicala si recomandarile autoritatilor.

Reguli pentru oaspetii nostri:

  • Purtați mască de protecție în spațiile publice din hotel.
  • Dezinfectați mâinile la intrarea și ieșirea din hotel folosind dozatoarele cu dezinfectant specific din locatie.
  • Vă rugăm să folosiți covoarele cu soluții dezinfectante existente la intrarea în hotel pentru dezinfectarea încălțămintei.
  • Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de membrii echipei Casa Humor si față de ceilalți clienți ai hotelului. În receptie există marcaje pe pardoseală în acest sens.
  • Pentru siguranța dumneavoastră, a celorlalți oaspeți dar și a echipei noastre, vă informăm că procedura de check-in ar putea include și verificarea temperaturii dvs. cu echipament atestat. Vă rugăm să acceptați această procedură.
  • Procedura de check-in, respectiv completarea și semnarea documentelor se efectuează folosind pixul personal sau pixurile puse la dispoziție de hotel.
  • La check-out cheia de acces în cameră se lasă în containerul special amenajat și marcat în acest sens la recepție.
  • Pentru rezervările în avans recomandăm plata serviciilor online sau prin virament bancar. Pentru achitarea serviciilor la recepție recomandăm plata cu cardul.
  • Vă rugăm să respectați marcajele din zonele publice pentru a facilita păstrarea distanțării sociale.
  • Vă recomandăm să rămâneți în cameră și să anunțați recepția în cazul în care nu vă simțiți bine.
  • În situația unei defecțiuni tehnice apărute în camera dumneavoastră vă rugăm să anunțați recepția și să părăsiți camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis să remedieze deficiența.

Reguli si masuri luate de echipa Casa Humor in diferite zone ale locatiei:

In spatiile publice:

  • Sunt restrictionate pentru o perioadă facilitatile, SPA si locul de joaca interior,  cu scopul de a limita deplasările oaspeților în incinta hotelului.
  • Am realizat marcaje pe pardoseală pentru delimitarea unor trasee conforme cu regulile de distanțare socială.
  • Am amenajat covorașe dezinfectante la intrarea în hotel. Pentru diminuarea contactului cu recepționerul am instalat ecran de plexiglas pe blatul Recepției.
  • Echipa din recepție este dotată cu echipament de protecție care cuprind, mască, dezinfectant și termometru cu infraroșu pentru măsurarea temperaturii.
  • Curățarea și dezinfectarea zonelor publice se face de către personalul specializat instruit conform recomandarilor autoritatilor medicale.

In camere:

  • Am actualizat procedura de curățenie în camerele de hotel și am fost nevoiți să scoatem din camere elementele cu risc de contaminare și greu de dezinfectat.
  • Am actualizat check-listul de curățenie în conformitate cu recomandările autoritatilor pentru prevenirea COVID 19, astfel timpul de curățenie și dezinfectare a unei camere s-a schimbat.
  • Angajații vor purta uniforma completă și echipamenul de protecție (mască, mănuși) pe toată durata operațiunilor de curățenie.
  • Am scos toate materiale informative și publicitare din camere (guest directory, notes, pix, pliante, liste prețuri)
  • Am scos produsele din minibar, puteți comanda la recepție ce doriți din meniul din cameră.
  • Am scos șalul de pat și pernele decorative, pentru a facilita igienizarea.
  • Paharele de sticlă le-am înlocuit cu pahare de unică folosință.
  • Am scos periile de haine din camere.
  • Telecomanda pentru TV este înfoliata și sigilata. Folia se schimba dupa fiecare oaspete.
  • Am limitat serviciul de curățenie a camerei pe timpul sejurului. În camerele ocupate camerista va intra in timpul orelor de program 08:00-16:00 pentru curatenia zilnica a camerei, a baii, si inlaturarea gunoiului, fără a atinge obiectele oaspetelui
  • In cazul in care nu doriti ca personalul de serviciu sa intre in camera pe perioada sederii dvs, folositi pe clanta usii pe toata perioada zilei placuta “Rog nu deranjati”
  • Nu se schimbă lenjeria pe perioada sejurului si nici nu se aranjeaza patul. În situații speciale, dacă oaspetele solicita receptiei schimbarea lenjeriei în timpul sejurului, camerista efectuează aceste activități in timpul orelor de program 08:00-16:00.
  • Spălarea si dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor și halatelor se face prin serviciu externalizat, companie care foloseste detergenți și dezinfectanți profesionali, agreati de catre autoritatile sanitare, acestea fiind returnate catre locatie in pungi sigilate.
  • Toate suprafețele din camere se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale dedicate atestate de Ministerul Sanatatii.
  • Lavetele și cârpele de curățenie se spala după fiecare cameră curățată.
  • Cosul de curatenie al cameristei și toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfârșitul programului de lucru și vor fi închise în oficiu.
  • În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, butoanelor telefonului, telecomenzii, corpurilor de iluminat accesibile (veioză, etc), tuturor suprafețelor plane, etc
  • Băile sunt curățate și dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul nostru și check-list-ului de curățenie actualizat.

In restaurant si bucatarie:

  • Angajatii din departamentul bucatarie si restaurant folosesc in permanenta echipament de protectie masca
  • In acest moment asigurăm servicii de masa pe terasa si în restaurant, numarul locurilor fiind redus.
  • Micul dejun îl asigurăm în restaurant sau pe terasa, serviciul de room service este restrictionat de disponibilitatea personalului de serviciu.
  • Cina si pranzul le asigurăm în restaurant sau pe terasa. , serviciul de room service este restrictionat de disponibilitatea personalului de serviciu.
  • Am schimbat procedurile de servire la cameră pentru a respecta reglementările de igienă și securitate.
  • Am limitat numărul de angajați care intră în contact cu preparatele servite oaspeților.
  • Pe terasa/restaurant am eliminat produsele textile folosite la servire (fata de masa, napron, servet) si folosim doar produse din hartie, de unica folosinta. Acestea sunt schimbate pentru fiecare client.
  • Suprafetele de servire a alimentelor, respectiv masa, va fi igienizata cu produse specific agreate, dupa fiecare client.
  • Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate.
  • Am actualizat procedurile de lucru și am crescut frecvența spălării și dezinfectării mâinilor în toate procesele de lucru: procesare, prelucrare și comercializarea alimentelor.
  • Asigurăm curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60-90 grade.

 Masuri/Reguli pentru angajati:

  • Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenția COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de prevenire esențiale. Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență.
  • Accesul în hotel pentru angajați se face prin zonele destinate acestui scop, îndeplinind procedura de control pentru această perioadăvcu dezinfectarea temeinica a mainilor.
  • Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastră, astfel, angajații au primit în uniforma standard mască de protecție, vizieră (după caz).
  • Asigurăm tuturor angajaților dezinfectant pentru mâini.
  • Am actualizat procedurile interne de lucru și am crescut frecvența spălării pe mâini și dezinfectării spațiilor și ustensilelor în timpul proceselor de lucru (atât în bucătărie, servire, curățenie și recepție).
  • Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasările în incintă și minimaliza contactele cu colegii, păstrând distanțarea sociala, limitand semnificativ contactul fizic între angajați și oaspeți.
  • Curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60 – 90 de grade, în funcție de material.